Thursday, December 23, 2010

5 perkara yang mustahil untuk turun dari langit!!!

haha...agak-agak apew benda yang paling mustahil korang rasa pernah turun dari langit...paling pelik pown mesti batu an...hah,kali nie aku nak citew pasal benda yang tak masuk akal untuk jatuh dari langit yang pernah berlaku diseantero dunia...huhuh...agak-agak korang ape ekh...ha,nak tau kena ar tengok gambar-gambar kawt bawah nie ok...huhuu





hujan darah-kerala,india (23/9/2001)
mesti pelikkan dengar hujan darah,tapi perkara ini memang terjadi di india.pada mulanya para ilmuan india mengatakan hujan tersebut menjadi merah kerana polusi pasir gurun,tetapi meraka menemukan sesuatu yang mengejutkan,unsur merah dalam air hujan tersebut mengandungi berjuta sel hidup yang gatangnya bukan dari bumi.


hujan ikan-lajamanu,australia (1/3/2010)
hah,yang ni pown mustahil jugakan,tapi ianya benar-benar terjadi di australia,ikan berspesis spangled perch mengejutkan seramai 650 penduduk di kawasan pedalaman australia ini apabila ianya tiba-tiba jatuh dari langit.


hujan katak-jepun
pewh,giler ar...katak pown boleh jadi hujan...perkara nie terjadi dijepun.ada yang mengatakan puting beliung yang menerbangkan telur-telur katak ini keawan dan telur-telur itu pun menetas diaatas awan...logik kew???


hujan jelly-scotland (2009)
hah,yang nie jadi kawt scotland plak.sampai sekarang para saintis x tahu apakah kandungan jelly tersebut dan bagaimana boleh terjadinya hujan jelly tersebut.



lembu-jepun (1997)
lah,yang ni lagi aku xboleh terima.lembu jatuh dari langit...haha...perkara nie terjadi keatas seorang pemancing dari jepun.sedang asyik memancing,tiba-tiba seekor lembu jatuh dari langit dan menengelamkan kapalnya.ada yang kata pasal puting beliung,ada plak yang kata pasal tentera udara rusia punyer pasal...haha,tapi bkan kapal terbang rusia hanya pergi perang kewp...tah2 lembu nie senjata baru dorang kowt...huhuhu...







5 comments:

  1. kelakar r weh...banyak gak info kau kongsi..
    rajin kau cari bahan

    ReplyDelete
  2. hahaha...yup search jew...thnx sbb comment...huhu

    ReplyDelete
  3. Noh Hujan boleh turun sekali tak???

    ReplyDelete
  4. haha...klu noh trun dr lngit,mnx2 jatuh area bangsar...huhu

    ReplyDelete