Sunday, December 19, 2010

sekeliling yang celupar!!!!....

aku pantang betul tau bley adew owang sebuk pasal life aku....selame aku hdup nie pown aku xpnah nk mnyibuk ngan life owg....tp,mmg 2 yg hrus aku hadapi blew dduk kawt snie...bnyk sangat reporter x bergaji...umpat sane,umpat sini...last2 knew kawt btg hidung aku plak...
sedarlah wahai makcik2 sekalian...jgew jew ar anak2 mkcik 2...dowang pown blom tentu baik lagi an....antare ayat yg dpat aku detect dari dowang n pasal aku..."senah cuba kau tengok anaknya si azmi 2,rambut perang....da macam karat dah aku tgk"...yg senah 2 bkn nmew sebenar ar....ayat 2 aku dgar time aku dye rmbut aku dlu...adew ag aku dengar..."senah,cuba tgok rambut anknya azmi 2...da macam dayak da aku tgk"...time nie rmbut aku aku wt mohawk...haha...makcik,makcik...sudah,sudahlah k...kowang jgew jew fmily kowang...jgn wisau...aku xpnah amek port pown dlm hdup kau...ag satu aku meluat dowk sinie...makcik2 kawt snie mcm adew networking plak...senah kepada milah,milah kepada jenab,jenab kepada timah...dan seterusnya...dowang mcm adew satu wayar lan yg sambung antarew kepala masing2 tau x...tau2 jew da heboh sal satu perkara 2....rajen btowl makcik2 nie bertukar2 maklumat....huhuhu




p/s:makcik aku bkn nk kurang ajar...tp makcik da melampau tau...huhuhu

No comments:

Post a Comment