Monday, December 27, 2010

haha...gambar-gambar kelakar dari seberang...

haha...aduhai...macam-macam ar...entry kali nie adalah berkaitan gambar-gambar kelakar yang dapat aku kumpul kawt internet...hahaha...teruk betol ar...papew pown kowang tengok jew ar kawt bawah nie ok...





 ye..indonesia ternyata lagi maju dari kita...design duit pun lagi menarik dari kita..


 waw...gila-gila betul awek-awek indonesia ni...nasib baiklah awek-awek malaysia bijak-bijak an...


 lah,tok kadi indonesia pun memang lebih bagus dari malaysia...huhuh


 kalau nak rambut yang menarik...potong lah dengan mas rizal ok...hahaha...


 ye...orang indonesia memang sentiasa jujur...saya tau tu...


 hahaha...nie yang bez...indonesia memang prihatin,sampai mahluk halus pun adew warung...


 hahaha..jus poligami,awas para isteri...perhatikan apa suami anda minum...huhu


 hahaha...nie aku paling tak tahan...rupe-rupenyer ultraman tak pandai menulis rupanya...


 rakyat indonesia memang sporting...
hahaha...indonesia memang sentiasa menasihati satu sama lain,tak kira kat mana pun...huhhu

5 comments:

  1. hik3..gambar yg last tu mmg syiiookk..!! dilarang kecelakaan..rumah sakit jauh.....hee~

    ReplyDelete
  2. haha...maklum2 ar...negara dowang an 'maju' n 'pandai2'...huhuh

    ReplyDelete