Sunday, December 19, 2010

selamat tinggal 2010...

wah,,cepat sangat an masew berlalu...sdar x sedar nak nk msuk 2011...azam aku yg tahun nie pown x terlaksana lagi...huhu...tau2 jew da blan 12...cmnew nie ekh...xkn nk pospone azam aku 2 pegi 2011 plak...huhuhu...xpew ar...slagi adew msew nie aku try ar laksanakan azam aku 2...huhu...cnfirm xsempat...ala xpew ar,bak kate orang tue...yg sudah 2 sudah...so,aku sudahi ar azam aku yg x terlaksana...uhuhu...tp aku nk kena pkir azam baru plak...pkir punyer pkir last2 azam thun 2011 aku nie pown tergendala jugak...hahahah....so cmnie jew ar aku decide...aku xkn wat apew2 azam ag mulai tahun 2011...sebab aku tau mmg akn tergendala pnyer azam 2...haha...xmau aku tipu dirie sendiri lagi...jap,jap...2 pown bkn di kira azam jgak kewp...huhu...hah,kan aku da dpat azam untuk tidak berazam ag...my word like a tambi right...huhuh...ah papew jew ar...tp aku hope sgt thun dpan jd thun yg terbaik untuk aku,fmily aku,fwen2 aku n owang tsayang aku...huhuhu...yg pastinya,hidup perlu diteruskan...huhuhu..




p/s:janganlah berazam kalau xdpt nk laksanakan...huhuh...

No comments:

Post a Comment