Monday, December 20, 2010

media boneka malaya...

why media boneka malaya...haha...kita pun tahukan yang media di malaya nie dikawal kerajaan...bukanlah nak kutuk kerajaan...tapi kita sendiri nampakkan yg media malaya ni macam berat sebelah...lebih menyebelahi kerajaan...dimana kebebasan besuara yang dikatakan kerajaan itu
...huh,macam tipu jew kan...cuba kita lihat mana berita di stesyen television...semuanya cerita pasal kebaikan kerajaan dan keburukan pembangkang...aku bukanlah penyokong pembangkang atau mana-mana parti...aku just nak tegok keadilan dalam bersuara...pernah tak korang tengok mana-mana siaran television yang khas untuk pembangkang...tiada bukan...disitu kita telah nampak bahawa di malaya ni sistem media massanya berat sebelah...aku bukan nak berpolitik,tp just kecewa tengok ketidak adilan itu...kalaulah kerajaan tahu yang rakyat setia menyokong mereka,mengapa takut untuk menjadi adil..mengapa???...aku hanya seorang rakyat yang mahukan keadilan...aku juga mahu didedahkan pasal pembangkang...sejujurnya...aku dah lama muak melihat media massa di malaya...hanya menceritakan majikan sendiri...hanya menceritakan kehebatan majikan sendiri...menjadi hebat kerana berat sebelah adalah tidak adil...berilah sedikit ruang untuk mereka...



p/s: aku bukanlah seorang pejuang politik,hanya rakyat biasa yang mahukan keadilan

No comments:

Post a Comment