Saturday, December 18, 2010

my first entry...

haha...gila2 ar weyh...nie first entry aku merangkap first blog aku....haha...srius,mmg dlu aku xgemar nk wat2 blog nie...pnat tngn nk menaip...tp setelah aku selami apew itu blog,akhirnye aku mnat jgak...sal sakewt tngan menaip 2 tpksew ar aku lpewkn...huhuhu...blog nie my brother yg tlong watkan...nk arap aku...huh,smpy ketua ar xmnjadi...mlew2 confius gawk nk bg title apew kawt blog nie...poning kapala den!!!...huhuh...mcm2 cdngan aku dpt...adew suroh ltak kopi dangdut ar,musim durian ar,kipas angin ar...tah apew ag ar idea mgarut aku dpat...last2 sbb da xdew idea,aku ltak jew ar title blog aku nie "tiada idea lagi"...hahha...mcm kelakar an bunyi 2...tp nk wat cmnew,da 2 jew tlntas dlam kpalew otak aku nie...so,lpas nie aku hrap bnyk ar idea2 akn dtg agar blog aku nie mnjadi meriah...hahha...so,kowang tggu jew ar post2 yg akn aku wat nnty k....

No comments:

Post a Comment